ברוכים הבאים לבלוג טיפים ומאמרים בעיצוב פנים

תודה שקפצתם לביקור, בואו לקרוא על כל החידושים מעולם עיצוב הבית ולקבל טיפים ורעיונות מדליקים ומועילים לעיצוב פנים שכל אחד יכול ליישם! ובנוסף תוכלו להתרשם מפרויקטים שונים שהסטודיו שלנו מבצע! אז...מדגדג לכם משהו ספציפי? צוות המעצבים של הסטודיו ישמח לעזור ולייעץ לכם, דברו איתנו.
אהבתם? הצטרפו לדף האוהדים של הסטודיו >>> בפייסבוק.

עיצוב הבית - עיצוב פנים לפנטהאוז 240 מ"ר

מפנטהאוז מוזנח לדירת החלומות ...
  ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים | סטודיו לעיצוב פנים .
הכתבה פורסמה בערוץ בית ומשפחה | mako | בתאריך 11/3/2010 

לפעמים צריך קצת מזל ולפעמים עין חדה, אבל תראו מה קורה כשיש את שניהם: הפנטהאוז שלפניכם היה ערום ומוזנח אבל במחיר מציאה ועם נוף לים, בשיפוץ של 400 אלף שקל הפכו אותו בעליו לממלכה שמימית. 

דוח האדריכל :
דירה: פנטהאוז באשדוד שמשקיף על חופי העיר והמרינה. גודל הדירה 160 מטר, מרפסות בשטח של 80 מטר. המשפחה רכשה את הנכס במחיר הזדמנות, בשל מצבו המוזנח והצורך להחליף כמעט את כל מערכות האינסטלציה, החשמל וכו'. עם זאת, הם ראו מיד את הפוטנציאל הרב שלו.
הדיירים: זוג הורים בני 47 ו-52 ושני ילדים בוגרים בני 21 ו-19.
עלות השיפוץ: 400 אלף שקלים, שכללו את הריסת רוב קירות הפנים, החלפת הריצוף, התקנת תשתיות חדשות של חשמל, תאורה, מיזוג ואינסטלציה, חידוש המטבח והוספת ריהוט שתוכנן במיוחד עבור הדיירים.

משך השיפוץ: כשמונה חודשים.
החזון: חדר שינה גדול ומפנק להורים שכולל חדר רחצה ופינת קריאה, מטבח פתוח ופרקטי הכולל בר ישיבה ואירוח, סלון גדול ומרווח, פינת אוכל גדולה ופינת משפחה. בנוסף, חדרים גדולים ופרטיים לבנים, אפשרות למקלחת ושירותים כלליים לשימוש האורחים. מבחינת הקונספט העיצובי, היה להם חשוב לשמור על קווים ישרים ונקיים, על תחושת מרחב בחלל והרגשת חמימות משפחתית. 

הדפסים גרפיים וגיאומטריה פשוטה:

כדי לענות על הציפיות של הדיירים, ובשל שטח הדירה המצומצם, הצעתי להגדיל את שטחה על חשבון המרפסות. שברנו את רוב קירות הפנים של הבית. גם גופי התאורה עוצבו במיוחד בסגנון אומנותי מודרני עם נגיעות של מאפיינים קלאסים: קריסטלים ונגיעות של צבע זהב על רקע לבן. כמו כן, שילבנו עבודות גרפיקה כחלק אינטגרלי מהמבנה, דבר שהעניק לבית תחושת חמימות ויוקרה. הריצוף הוחלף לאריחים גדולים של 80X80 ס"מ כדי לשוות לדירה תחושת גודל ומרחב. יחד עם בני הזוג גיבשנו סגנון מודרני עם נגיעות קלאסיות אומנותיות.

המטבח והסלון: המטבח, פינת האוכל והסלון אוחדו לחלל ציבורי אחד. הפרדת הפונקציות השונות נעשתה באמצעות משחקי תאורה ורהיטים בעלי נוכחות. שימוש באלמנטים אופקיים העניק תחושת מרחב לכל הסלון ולכלל הבית.
בסלון נבנה קיר עשוי מעץ צבוע באפוקסי, בגודל שמונה מטר, שמהווה את לב הבית. לסלון נבחרו חומרים עם טקסטורה - ריפודי קנווס ווילונות עם טקסטורה עדינה. כדי לשמור על חמימות ביתית למרות המודרניזם, שולבו פריטי ריהוט בגוון לבן, ואילו המעטפת של הסלון נצבעה בגוון נס קפה בהיר - דבר שמבליט את הלובן של הרהיטים ויוצר שילוב הרמוני וחמים. כל הרהיטים עוצבו ונבנו על פי הזמנה, רובם עשוים מעץ בצביעה מיוחדת בתנור.
בסיסו של המטבח נצבע בצביעה אפוקסית בתנור. בגלל ששטחו של המטבח גדול יחסית, לא בחרנו בצבע לבן אלא בגוון שמנת אלגנטי.
חדרי הילדים: את חדרי הילדים מיקמנו בחלק הימני של הדירה, שמופרד על ידי פינת משפחה צנועה ומסדרון. לכל ילד תוכננה מיני סוויטה עם מקלחת, שירותים צמודים וחדר ארונות קטן. כל חדר עוצב באווירה שמתאימה לדייר שלו. ביחידות הרחצה של הילדים העזנו לשבור את הקו הכללי של הבית ולהשתמש בצבעים דרמטיים ובניגודיות של שחור ולבן.

חדר השינה: את חדר השינה של ההורים מיקמנו בצד השמאלי של הדירה, רחוק מהילדים. שטח חדר השינה הוגדל על חשבון המרפסת, ונוצרה אפשרות יציאה למרפסת דרכו. ההורים פונקו בסוויטה מרווחת ורומנטית, הכוללת מקלחת ושירותים מרווחים המופרדים בדלת זכוכית מעוצבת, ופינת קריאה עם נוף לים. בחדר השינה בחרנו בגוונים לבנים כדי לקבל החזרים מצבע הקירות (בגוון נס קפה בהיר). כך נוצר מצב שהרהיטים נראים בצבע לבן עם ליטוף שמנתי. על הקיר הודבקה מדבקת ויניל עם הדפס גרפי שעוצב במיוחד על ידי מעצבים שלנו. ההדפס מיוצר על ידי חברות חיצוניות ומותקן בחדר על ידי מתקין מקצועי.



"האלמנט האהוב עליי בדירה הוא קיר הפלזמה, באורך של שמונה מטרים ובהזמנה מיוחדת - קיר פונקציונאלי ועיצובי כאחד. זהו רהיט נגרות צבוע באפוקסי לבן. הדיירים סמכו עליי בעניים עצומות וציפו לקבל הפתעה נעימה. בכל שלבי השיפוץ הם ידעו רק בצורה כללית מה הולך להיות והופתעו לטובה מהתוצאה."








טיפ למשפצים: אל תילחמו עם מגבלות טכניות בעיצוב - תזרמו ותהפכו את החסרונות ליתרונות. למראה נקי, מודרני וחם שלבו בין סגנונות: גיאומטריה פשוטה תיצור מרחב וניקיון מודרני, נגיעות קלאסיות יעניקו את החום החסר בסגנון המודרני. חשוב להשתמש בשילובי תאורה שרובה מבוססת על אור חם עם נגיעות של אור קר לאיזון.

דבר המעצב: "שאיפתנו כמעצבים היא לרכז את כל כוחתינו היצירתיים והטכניים למציאת פתרונות אידיאלים עבור הדיירים תוך התחשבות במגבלות. בפרויקט הנ"ל קיבלתי יד חופשית ליצירתיות, למציאת פתרונות הולמים ולרעיונות לעיצוב הבית. אני חושב שהתוצאה מדברת בעד עצמה..."


ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים הוא סטודיו לעיצוב פנים המוביל בתחומו, הסטודיו מתמחה בתכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים פרטיים, הסטודיו מתאפיין בסגנונו העיצובי – כעיצוב צעיר מודרני מינימליסטי ואומנותי.

אנו מאמינים כי העיצוב הוא פועל יוצא בין ציפיות הלקוח ואופיו הייחודי מול הדרישות התכנוניות והתקציביות כל אלו נלקחים לתשומת ליבנו ומוטבעים במוצר הסופי ובסביבתו.


אנו מתחייבים להציג עבודות ייחודיות המותאמות לצרכיהם של לקוחותינו, מטרתנו היא תמיד להישאר רעננים, אומנותיים מודרנים ומקוריים.
יחד עם הלקוח אנחנו מחפשים את המכנה המשותף, זה שיביא לבסוף את הרעיון העיצובי הטוב ביותר לפרויקט.
התוצאה הסופית תמיד יוצאת מעניינת ומדהימה...ואת זה אנחנו הכי אוהבים!

ליצירת קשר עם הסטודיו שלנו לחצו >>> דרכי קשר לליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים.

כל הזכויות לגבי התמונות והתכנים שמורות ל: ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים | סטודיו לעיצוב פנים ואין אישור להשתמש בהם ללא אישור בכתב.

14 תגובות:

  1. מדהים איזה מהפך ...חלום,הלוואי עלי...

    השבמחק
  2. עיצוב מהמם ,איפה אפשר להשיג קיר פלזמה כזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אורית... הקיר תוכנן ועוצב במיוחד עבור הלקוחה כחלק מתכנון ועיצוב הדירה...

      מחק
  3. לא להאמין איך הדירה היתה נראית לפני איזה שינוי לטובה

    השבמחק
  4. כתבה מאוד מעניינת מדהים מה אפשר לעשות בעיצוב, יצירתי מאוד אהבתי!

    השבמחק
  5. איזה יופי, אני כ"כ אוהבת תמונות של עיצובים לפני ואחרי. המטבח נראה מדהים, עושה חשק לבשל בו!

    השבמחק
  6. כן אצל שטיחן תוכלו למצוא מגוון ענק של פרקטים ושטיחים

    השבמחק
  7. תודה רבה לכל המגיבים על המילים החמות והפירגון, אנחנו מעריכים זאת מאוד!

    השבמחק
  8. EGGER הפרקט המומלץ ביותר מתוצרת גרמניה.

    השבמחק
    תשובות
    1. לכל מי שהתעניין ניתן להשיג ברשת כרמל וברשת ביתילי.

      מחק
    2. באמת נראה פצצה... אני חושב שאלך על פיזיותרפיסטית תוצרת גרמניה, זה בכלל אחד הדברים הטובים שיכולים לקרות לכל אחד ! ולגבי הפיזיותרפיסט, רק תוצרת ישראל ! אם אחפש מישהו שיטפל לי בכאבים במרפק, אין ספק שאבחר באחד תותח... את הפיזיותרפיסטית הגרמניה אזמין סתם.

      מחק
  9. וואו איזה עיצוב מדהים, אני מתעניינת במטבחים, אני רוצה להחליף את המטבח, אני מחפשת משהו לא כל כך יקר, אשמח לקבל יעוץ, תודה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...