ברוכים הבאים לבלוג טיפים ומאמרים בעיצוב פנים

תודה שקפצתם לביקור, בואו לקרוא על כל החידושים מעולם עיצוב הבית ולקבל טיפים ורעיונות מדליקים ומועילים לעיצוב פנים שכל אחד יכול ליישם! ובנוסף תוכלו להתרשם מפרויקטים שונים שהסטודיו שלנו מבצע! אז...מדגדג לכם משהו ספציפי? צוות המעצבים של הסטודיו ישמח לעזור ולייעץ לכם, דברו איתנו.
אהבתם? הצטרפו לדף האוהדים של הסטודיו >>> בפייסבוק.

עיצוב פנים - עיצוב פנים מודרני לחנות אופטיקה

לראות זה בטבע שלהם...
מאת :ליאור מלכה

מדפי זכוכית מרחפים, טקסטים על הקירות ומנורת מפל קרחונים תלויה מהתקרה, חווית קניית המשקפיים מעולם לא הייתה נעימה יותר...



 חנות הקונספט של רשת חנויות האופטיקה אופטי טבע אשר עוצבה על-ידי הסטודיו שלנו מאופיינת במינימליזם מודרני אסתטיות ורכות צבעונית.



"הרעיון המרכזי שעמד מאחורי הקו העיצובי לחנות המשקפיים היה להעניק ללקוח את חווית הקניה המושלמת המשלבת רוגע, אסתטיקה ומרחביות בתנועה וגם קשת הצבעים שנבחרה, צומצמה לצבעים טבעים רכים השילוב בין התכלת שמים לירוק תפוח היתה בחירה מובנת מאליה."

ההשראה לקונספט עיצוב החנות התחיל מהשם "אופטי" - "טבע" השילוב בין השנים הוליד את בחירת החומרים ששולבו בפרויקט החל מהטפט הגרפי שעוצב במיוחד עבור הפרויקט המשלב בתוכו טקסטים מעולם האופטיקה בצבעים מעולם הטבע ועד לריהוט שעוצב בצורה מינימליסטית ופרקטית -מאפיין מובהק של הסגנון המודרני.


האתגר שעמד בפני הסטודיו שלנו היה לשלב כמה פונקציות בשטח קטן יחסית: אזור תצוגת משקפיים - ראיה ושמש, אזור  בדיקות ראיה ללקוחות, עמדת מכירה, אזור המתנה ושטח לאחסון סחורה כחלק מהתצוגה. כל זאת בשטח מצומצם של 60 מ"ר.



"ליצירת מראה קליל של התצוגה בחנות עיצבנו קירות בעלי מראה אופקי אשר מתוכם נשלפים מדפי זכוכית שקופים התלויים בצורה נסתרת שעליהם מונחים המשקפיים ובין אזור לאזור שילבנו מראות מוארכות כחלק מהתצוגה ואת הרקע  צבענו בגוון שמיים המשלים את תחושת הקלילות."

כדי להעניק לחנות המשקפיים תחושה של גודל ומרחב מקסימלי ניצלנו את גובה החנות על ידי עיצוב קירות אלכסונים עם תאורה נסתרת כלפי מעלה, בתקרה הגבוהה עיצבנו פתחים עגולים ותלינו גוף תאורה מעוצב המורכב מסדרה של קוביות זכוכית דמויי מפל של קרחונים מוארים.



את הדרישה לאחסון רב פתרנו בכך שעיצבנו ארוניות לכל אורך חלקם התחתון של קירות התצוגה כאשר הארוניות נתלו מרחפות מהרצפה ואופיינו בגאומטריות אופקית, שוב אלמנט המשתלב עם המבנה בצורה טבעית ולא מורגשת.



הפריט העיצובי האהוב עלינו הוא סטנד תצוגה למשקפי יוקרה המשולב עם ספת המתנה בריפוד כחול, אלמנט נייד שאפשר להזיזו ולמקמו בכל אזור שרוצים בחנות .



ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים הוא סטודיו לעיצוב פנים המוביל בתחומו ,הסטודיו מתמחה בתכנון ועיצוב פנים המשולב במיתוג חזותי למגזר העסקי והמסחרי בכלל, הסטודיו מתאפיין בסגנונו העיצובי – כעיצוב צעיר מודרני מינימליסטי ואומנותי.
אנו מאמינים כי העיצוב הוא פועל יוצא בין ציפיות הלקוח ואופיו הייחודי של העסק ובעליו מול הדרישות התכנוניות והתקציביות כל אלו נלקחים לתשומת ליבנו ומוטבעים במוצר הסופי ובסביבתו.
אנו מתחייבים להציג עבודות ייחודיות המותאמות לצורכיהם של לקוחותינו, מטרתנו היא תמיד להישאר רעננים, אמנותיים מודרניים ומקוריים.
יחד עם הלקוח אנחנו מחפשים את המכנה המשותף, זה שיביא לבסוף את הרעיון העיצובי הטוב ביותר לפרויקט.
התוצאה הסופית תמיד יוצאת מעניינת ומדהימה...ואת זה אנחנו הכי אוהבים!

ליצירת קשר עם הסטודיו שלנו לחצו >>> דרכי קשר לליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים.

כל הזכויות לגבי התמונות והתכנים שמורות ל: ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים | סטודיו לעיצוב פנים ואין אישור להשתמש בהם ללא אישור בכתב.

4 תגובות:

  1. חנות ממש יפה...אהבתי את בחירת הגוונים והריהוט...

    השבמחק
  2. וואוו איזו חנות בוטיק מדהימה!!
    אהבתי מאוד את הקונספט והאווירה...כל הכבוד!

    השבמחק
  3. חנות משקפיים מדליקה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...