ברוכים הבאים לבלוג טיפים ומאמרים בעיצוב פנים

תודה שקפצתם לביקור, בואו לקרוא על כל החידושים מעולם עיצוב הבית ולקבל טיפים ורעיונות מדליקים ומועילים לעיצוב פנים שכל אחד יכול ליישם! ובנוסף תוכלו להתרשם מפרויקטים שונים שהסטודיו שלנו מבצע! אז...מדגדג לכם משהו ספציפי? צוות המעצבים של הסטודיו ישמח לעזור ולייעץ לכם, דברו איתנו.
אהבתם? הצטרפו לדף האוהדים של הסטודיו >>> בפייסבוק.

עיצוב פנים - עיצוב פנים למסעדה "שיפודים"

מה לשים לך בלאפה?
מאת: ליאור מלכה.

אז מה יש לנו בתפריט? אבן כורכר טבעית, שנדליירים זהובים וחיפויי עץ על הקירות...
והאוכל?... על האש! 
 

במרכזו של אזור משרדים הומה אדם בין כל מסעדות הפועלים, הוקמה לה מסעדת -"שיפודים" המספקת לסועדים הפסקת צהריים משביעה באווירה חמימה מעוצבת ונעימה...




שטח המסעדה מתפרס על כ-500 מ"ר וכולל חלוקה לאזורים מוגדרים, גריל בר ואזור ישיבה, טאבון לאפיית לאפות, אזור הסעדה במפלסים שונים וחדרי V.I.P לאירוח אירועים קטנים.
בעלי המסעדה ביקשו לשמור על סגנון עיצוב חמים המאפיין מסעדות מזרחיות אך בעל חידושים מודרניים בקווים נקיים אסתטיים, דגש רב ניתן לאפשרות משחקי התאורה - מתאורה טבעית ונעימה ביום ועד לתאורה חמה ורומנטית לערב.

"עוד בשלבי התכנון המוקדמים הקו שהנחה אותנו בעיצוב המסעדה היה לשמור על פשטות וחמימות - אלמנטים שמאפיינים את סגנון התפריט המזרחי, בין אם זה בחיפויי הקירות באבן כורכר טבעית ושילובם עם סרגלי עץ אופקיים בגוון חמים ובין אם בבחירת הריפודים בגוון השמנת המרככים את האווירה הכללית"

כדי להעניק למסעדה תחושת גודל ומרחב עיצבנו את הגריל בר בסרגלי עץ אבוני אופקיים עם מרווחים אחידים המשתלבים עם קיר הטאבון. את הבר מיקמנו במקביל לקיר הגדול ביותר במסעדה ומאחוריו הסתרנו את המטבח. כל השירות לסועדים אם זה ההגשה ופינוי הכלים מבוצע מאזור מוסתר ומוצנע כך שיעניק לסועדים חווית אסתטיקה וניקיון במקום.

"האתגר הגדול שעמד בפני צוות הסטודיו שלנו היה לעמוד בתקציב שהוגדר מראש להקמת המסעדה הסכום עמד על מסגרת של שני מיליון שקלים הכוללים את הכל בין אם אילו המערכות הטכניות המורכבות כגון המינדפים לפינוי עשן הגריל ומערכות המיזוג והאוורור ובין אם העיצוב הכללי המוקפד של פנים המסעדה."

נקודת תורפה בעיצוב מסעדות הוא התגברות על אפקט הרעש שנוצר בשעות העומס, זאת פתרנו על ידי חיפויי הקירות באבן כורכר טבעית הסופגת רעשים ובכיסוי הווטרינות מזכוכית בווילונות מבד ובתקרה שילבנו אריחים אקוסטיים ממתכת מחוררת דבר שעוזר לתחושת השקט במסעדה גם כשהיא מלאה והומה באדם.


הטרנד כיום בעיצוב מסעדות הוא להשקיע גם בשירותים לכן המשכנו את הסגנון העיצובי החמים המאפיין את המסעדה גם באזור זה, עיצבנו כיור משייש אוניקס במיוחד עבור המסעדה ושתלנו בתוכו גופי תאורה - המאירים ומדגישים את הטקסטורה הטבעית של השיש, את הקיר המרכזי הדגשנו בפסיפס חום מוזהב ועליו תלינו מראה מרחפת ואת שאר הקירות חיפינו בקרמיקות בגוון שמנת עדין כדי לשמור על הרגשת ניקיון .



ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים הוא סטודיו לעיצוב פנים המוביל בתחומו ,הסטודיו מתמחה בתכנון ועיצוב פנים למסעדות וחנויות מזון המשולב במיתוג חזותי למגזר העסקי והמסחרי, הסטודיו מתאפיין בסגנונו העיצובי – כעיצוב צעיר מודרני מינימליסטי ואומנותי.
אנו מאמינים כי העיצוב הוא פועל יוצא בין ציפיות הלקוח ואופיו הייחודי של העסק ובעליו מול הדרישות התכנוניות והתקציביות כל אלו נלקחים לתשומת ליבנו ומוטבעים במוצר הסופי ובסביבתו.
אנו מתחייבים להציג עבודות ייחודיות המותאמות לצורכיהם של לקוחותינו, מטרתנו היא תמיד להישאר רעננים, אמנותיים מודרניים ומקוריים.
יחד עם הלקוח אנחנו מחפשים את המכנה המשותף, זה שיביא לבסוף את הרעיון העיצובי הטוב ביותר לפרויקט.
התוצאה הסופית תמיד יוצאת מעניינת ומדהימה...ואת זה אנחנו הכי אוהבים!

ליצירת קשר עם הסטודיו שלנו לחצו >>> דרכי קשר לליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים.

כל הזכויות לגבי התמונות והתכנים שמורות ל: ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים | סטודיו לעיצוב פנים ואין אישור להשתמש בהם ללא אישור בכתב.

7 תגובות:

  1. מסעדה יפה מאוד, וגם האוכל שם טעים

    השבמחק
  2. הכיור המואר בשירותים סוף הדרך איפה אפשר להשיג אחד כזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי רווית, הכיור תוכנן ויוצר בהזמנה מיוחדת אצל חברת שיש כחלק מתכנון ועיצוב המסעדה....
      לשיש עצמו קוראים אוניקס ...

      מחק
  3. נראה כמו מסעדת גורמה, לא להאמין שמדובר במסעדה "עממית" אהבנו מאוד, מפרגנים מכל הלב!

    השבמחק
  4. לא להאמין שזו מסעדה על האש...העלת אותה לרמה אחרת לגמרי...כל הכבוד!! מדהים...

    השבמחק
  5. תודה רבה לכל המפרגנים :) מעריכים זאת מאוד מאוד!!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...