ברוכים הבאים לבלוג טיפים ומאמרים בעיצוב פנים

תודה שקפצתם לביקור, בואו לקרוא על כל החידושים מעולם עיצוב הבית ולקבל טיפים ורעיונות מדליקים ומועילים לעיצוב פנים שכל אחד יכול ליישם! ובנוסף תוכלו להתרשם מפרויקטים שונים שהסטודיו שלנו מבצע! אז...מדגדג לכם משהו ספציפי? צוות המעצבים של הסטודיו ישמח לעזור ולייעץ לכם, דברו איתנו.
אהבתם? הצטרפו לדף האוהדים של הסטודיו >>> בפייסבוק.

חשיפת פרויקטים - עיצוב שיקי לדירת 80 מ"ר

תקרה סגולה, ספה שחורה!

ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים | סטודיו לעיצוב פנים . 

הכתבה פורסמה בערוץ בית ומשפחה | mako | בתאריך 20/6/2010 

כלבלב חמוד מודבק על הקיר, כתובות באנגלית מסביב ומדף אדום בשירותים, בדירה שלפניכם גר צמד מעצבים, והיצירתיות ניכרת בכל פינה, דפדפו בגלריה וקבלו השראה...


הדירה: דירת 3 חדרים על 90 מ"ר, עם מרפסת בגודל 10 מ"ר. הדירה נמצאת בקומה שישית  בבניין בן שש שנים ומשקיפה לפארק. היא הייתה מוזנחת, אך זיהינו בה פוטנציאל גדול להפוך לבית החלומות
היה צורך לשנות את התכנון הפנימי בדירה, ובאותה הזדמנות גם להחליף ריצוף ומערכת מים.
החזון: רצינו ליצור מעטפת יצירתית שתאפשר לדיירים לשנות את עיצוב הבית מדי שנה, ללא עלויות גבוהות.


סלון: יצרנו תחושת מרחב על ידי עיצוב ספה גדולה, נוחה ומזמינה. הוספנו קירות מרחפים, שבניגוד לתפיסה יצרו אשליית גודל ומרחב. בקיר נוסף שמנו אקווריום שיעניק תחושת עומק וחיים בבית, עם גישה נסתרת לתחזוקה. עיצבנו ספה באורך שלושה מטר בריפוד צמר שחור, ושולחן המשלב מקום אחסון ושירות להארחה.

" הגדלנו את חדר השינה על חשבון השירותים המשותפים, ריצוף הבית פורק והוחלף לאריחי שיש בגוון אפור כהה. באותה הזדמנות הוחלפה מערכת המים הקיימת ותוכננה מערכת חשמל ותאורה חדשה. הדגשנו את המעבר בין חלל המטבח, פינת האוכל והסלון באמצעות משחקי גובה בתקרות ושינויי תאורה. שילבנו עיצובים גרפיים מקוריים, אשר מעניקים לדירה את הסגנון השיקי והעדכני."

על הקיר תלויה מראה, ומעליה מודבק טקסט המעניק השראה ליצירה. למטה שמנו מדבקה גרפית של גור כלב - מאוד חמוד, לא גדל ולא מלכלך. מעל הספה תלויה תמונה המעוצבת בסגנון גרפי גאומטרי. משני צידיה תלויים שני גופי תאורה בגוון זהב, שנותנים תחושת חמימות.


סלון עיצבנו קיר מרחף לטובת מסך הפלזמה. מתחת למסך תלינו רהיט אחסון בצבע סגול, עם זכוכית המכוסה במדבקה גרפית. הקיר מחופה בטפט צבוע בגוון לבן מבריק."

הסלון מאופיין בניגודיות, בין הריפוד השחור, הקיר המכוסה בטפט לבן, והשטיח והתמונה הסגולים. תקרת הסלון הונמכה כדי לאפשר פיזור תאורה. לתאורה יש מרכיב עיקרי ביצירת אווירה רצויה, וגופי התאורה בתקרה מאפשרים שילובים של תאורה קרה וחמה ומשחקי אור וצל.
מטבח: ההפרדה בין המטבח לסלון היא בעזרת חצי אי וגופי תאורה בצבע זהב שתלויים מעליו. חצי האי כולל שלושה מקומות ישיבה ומקום אחסון, דבר שהיה חשוב לנו כיוון שאנחנו אוהבים לבשל ולארח. המטבח פרקטי, עשוי סנדוויץ' מצופה פורמייקה שחורה (חומר עמיד לכתמים ופגיעות).
התקרה מונמכת יחסית לשאר הבית, וצבועה בסגול מבריק. על תקרת המטבח עוצב גוף תאורה שקוע, שעליו הודפס אלמנט גרפי החוזר על עצמו בנגיעות גם בשאר חללי הבית.


חדר השינה: רצינו חדר שינה בסגנון רומנטי, ראש המיטה משולב בלוחות ריפוד עור לבן, המעניקים תחושת חמימות, וביניהם תמונה הניתנת להחלפה. עם אפשרות לאחסון ספרי קריאה בזמינות מיידית לפני השינה. משני צידי המיטה עומדות יחידות ארון מוארכות, השקועות בקיר כדי לתת תחושת גודל ומרחב.
הסתפקנו בחדר רחצה מינימלי ופונקציונלי, עם מקלחת רחבה יחסית. המקלחת מחופה באריחי קרמיקה לבנים להענקת תחושת אסתטיות ומרחב, וקיר פסיפס אפור מרצד שישבור את הסטריליות של האריחים הלבנים.

שירותים: את האמבטיה הכללית ביטלנו לטובת חדר השינה לכן הסתפקנו בחדר שירותים בודד משותף לנו ולאורחים. בשירותים שולבה ניאגרה סמויה בקיר מחופה בפסיפס אפור מרצד.

מרפסת: המרפסת עברה שדרוג קל - צביעת קירות בטיח פיגמנטי אפור שמונע לכלוך ופיח, הוספת דק מעץ איפאה, בניית ספסלים ושולחנות קטנים בסגנון יפני מינימליסטי, והוספת אדניות לגידול תבלינים.





דבר המעצב: החלטנו שהגוונים השולטים בבית יהיו לבן ושחור בסיסיים. הקירות נצבעו בגוון נס קפה בהיר שמרכך ומחמם את הקרירות של הלבן. את הצבעוניות השלמנו באמצעות אלמנטים צבעוניים שונים ברחבי הבית. כאשר האופנה תשתנה, יספיק לשנות רק את המוצרים המשלימים והבית ילבש רעננות חדשה ואפנתית לאותה תקופה. היתרון באלמנטים גרפיים הוא שהם זולים, מיוחדים, ניתן להתאים אותם לאופי הדיירים והם לא המוניים.


_OBJ 
טיפ: למראה נקי, מודרני וחם שלבו בין סגנונות: גאומטריה פשוטה תיצור מרחב וניקיון מודרני, נגיעות צבעוניות בתעוזה יעניקו את החום החסר.
לתאורה יש מרכיב עיקרי ביצירת אופי. באמצעות שילוב של תאורה חמה וקרה, תאורה גלויה ונסתרת ומשחקי אור וצל ניתן ליצור משחקי אווירה.
פריט אהוב: מזנון סגול שעוצב עם טיפוגרפיה גרפית על זכוכית, טכניקה מעולם השילוט והגרפיקה; כרית נוצות סגולה שנתפרה משאריות בד מפרויקט אחר; הקיר עם הטקסט המודבק; בעצם כל הבית אהוב עלינו. כל הפריטים בבית עוצבו על ידינו ויוצרו עבורנו כמתנה על ידי היצרנים שאנו עובדים איתם.


ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים הוא סטודיו לעיצוב פנים המוביל בתחומו, הסטודיו מתמחה בתכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים פרטיים, הסטודיו מתאפיין בסגנונו העיצובי – כעיצוב צעיר מודרני מינימליסטי ואומנותי.

אנו מאמינים כי העיצוב הוא פועל יוצא בין ציפיות הלקוח ואופיו הייחודי מול הדרישות התכנוניות והתקציביות כל אלו נלקחים לתשומת ליבנו ומוטבעים במוצר הסופי ובסביבתו.
אנו מתחייבים להציג עבודות ייחודיות המותאמות לצורכיהם של לקוחותינו, מטרתנו היא תמיד להישאר רעננים, אמנותיים מודרניים ומקוריים.

יחד עם הלקוח אנחנו מחפשים את המכנה המשותף, זה שיביא לבסוף את הרעיון העיצובי הטוב ביותר לפרויקט.
התוצאה הסופית תמיד יוצאת מעניינת ומדהימה... ואת זה אנחנו הכי אוהבים!

ליצירת קשר עם הסטודיו שלנו לחצו >>> דרכי קשר לליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים.

10 תגובות:

  1. סגול ושחור, עם גוון מטאלי לעיתים, זה שילוב מעולה.הבעיה היא לשלב את זה עם שאר הבית - במיוחד המטבח, שם לא נהוג בדרך כלל להשתמש בצבע הסגול. אולי אפשר להשתמש בשחור יתר על מידה, בצורה מקורית, למרות זאת.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כל היופי :) לחשוב מחוץ לקופסא...

      מחק
  2. כתבה מעניינת אהבתי את היצירתיות באמת בית של מעצבים שלא רואים בכל מקום

    השבמחק
  3. זה דשא בסלון?

    השבמחק
  4. חדר שינה מקסים ... מטבח כייפי ושירותים ממש יפים !

    השבמחק
  5. יאללללהה לא להאמין איך הבית היה נראה לפני... זה אמיתי?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...